Pagina's

dinsdag 26 februari 2013

mijn 2 venten

Ik woon alleen, al enkele jaren. Een paar maand geleden dacht ik plots "het is hier toch altijd maar stillekes in huis" Liet het idee van een huisdier wat rijpen en beslistte dan om er toch maar voor te gaan..

Ooit, in een zeer ver verleden, kreeg ik eens een cavia op logement (voor zo'n 3 maanden). Bleek dat het beestje zwanger was, dus was het elke dag eens kijken of ze toch nog niet geworpen had. Jammer genoeg deed ze dat pas toen ze opnieuw thuis, in haar vertrouwde omgeving zat..
Alleszinds ik heb er een leuke tijd mee gehad.

1 en 1 is nog steeds 2, dus heb ik dan ook sinds kort 2 cavia's in huis.
Met enige trots stel ik je dus voor:

 Kaneel en Peper


Twee ventjes.. Zij zijn dus "de man" in huis. Ik hoop alleen dat ze niet al te veel gaan vechten. Maar ze zijn nog klein, dus normaal gezien zouden ze elkaar moeten aanvaarden..

1 opmerking:

  1. Oooo, wat een poepies:) Aan deze twee kereltjes ga je vast veel plezier beleven:)

    BeantwoordenVerwijderen