Pagina's

maandag 25 februari 2013

laat die zomer maar komen!

Soms lukt het nog even, om zo achter die naaimachine te kruipen. Alleen niet meer zo lang als enige maanden geleden..

Dus ik maakte zo ergens tussendoor een blauw met rood A-lijn kleedje. Uit een stofje dat ik hier nog ergens vanonder het stof haalde :)

Een blauw stofje, en een rode paspel. En om het zakje wat meer te doen opvallen, kreeg ook dat een rode paspel. Het zakje moest eigenlijk wel schuin op het kleedje staan, maar bij het stikken is het recht komen te staan. Waarschijnlijk niet voldoende gespeld..
 










De zoom werkte ik af met biais-lint, maar op zo een manier dat het lint niet te zien is. Leek me gemakkelijker om geen rimpels te hebben in de zoom (wat ik vaak voorheb bij het omleggen van zomen in kleedjes en rokjes).


En nog een slaapzak..

 





2 opmerkingen: