Pagina's

zaterdag 29 december 2012

zomaar wat

Blijkbaar met het slechte been uit bed gestapt.. Echt een beu-gevoel vandaag!
Tijd om het stikmachien zijn therapeutische werking nog eens te laten doen..

 
 Een eerste maaksel was de wijnflestas. Minstens 2 jaar geleden knipte ik de stof er al van, maar het bleef zo maar wat liggen.
Veel zin om na te denken had ik nog niet, dus het lusje is er dan ook verkeerd ingezet, en had ook helemaal geen zin om alles nog eens los te doen :)

Misschien toch maar eens de versie van "Zo Geknipt" eens proberen..



Ondertussen al net iets meer zin om na te denken en eens een uitleg te lezen. Dus ik waagde me aan het recept nr 16 uit dit boek..
En hier ben ik net iets meer tevreden over !!  
  

En bij deze is er dus alweer een restje verdwenen uit de restjesdoos :)



1 opmerking: