Pagina's

zondag 30 december 2012

oeps, bijna vergeten

Gisteren was mijn stikmachien mijn therapeut, vandaag mijn reddende engel..

Morgenavond oudejaarsavond..
Helemaal vergeten dat er van je verwacht wordt een cadeautje mee te brengen voor de gastvrouw, tot mijn mama belde.. 
Dus uit pure noodzaak, het probeersel van gisteren herhaald. Blauw-gele combinatie, want de gastvrouw is weg van die kleuren..

 





 








Iedereen heeft toch wel eens nood aan een zakdoekje, niet? 

En dan nog snel achter een klein bloempje, want ook roosjes vindt ze mooi.
Dus alles samen, heb je dit
 

Het is misschien niet veel, en misschien ook niet het beste cadeau dat ik ooit gegeven heb, maar ik zal toch niet met lege handen toekomen.
   

2 opmerkingen:

  1. en iets zelfgemaakts is toch altijd weer iets speciaals

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt alles speciaal voor haar uitgezocht en gemaakt, dat is toch bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen