Pagina's

maandag 11 november 2013

kleine Muskaat

Tijdens de zomermaanden heb ik mijn Peper-man enkele weken moeten missen. Hij kreeg de kans om zijn mannelijkheid eens te bewijzen bij een vrouwelijke cavia, Lotte.



In september kreeg ik dan het goede nieuws dat Lotte bevallen was van een tweeling. Jammer voor mij, want hij kreeg enkel dochters. En een vrouwtje bij mijn ventjes, dat zie ik niet echt zitten.

Gelukkig was er nog een andere nest, waar wél een beertje tussen zat.
Peper en Kaneel (en ik ook uiteraard) hebben er een huisgenoot bij: Muskaat.
Een drie-kleur langharig beertje..


1 opmerking:

  1. Hoi Lies, zit even bij je rond te snuffelen, en smelt helemaal bij het zien van deze schatjes!! Jarenlang zijn het ook onze huisgenoten geweest, vanaf mijn 9e al had ik vroeger thuis een eigen cavia :0)! Veel plezier met dit pluizenbolletje!

    BeantwoordenVerwijderen