Pagina's

vrijdag 12 april 2013

recept nr 14

De Zo-Geknipt-Sew-Along..
Hmm ik loop een beetje achter, grandioos achter!
Maar we zijn aan een inhaalbeweging tegen. Als eerste was de omkeerbare tas aan de beurt.
Lezen, dat vond ik niet nodig, en het moest allemaal snelsnel gaan, dus ik deed maar op. Geen goed idee, ik ondervond dat wel al eerder, maar ja, koppig zijn e :)





Het mislukte dan maar volledig. De plooien aan de lussen vallen volledig verkeerd (plooitjes zijn dan ook niet echt mijn beste vriendjes, je moet er zo hard goed over nadenken om ze goed te krijgen).






De schouderlussen zelf, ja, daar is ook iets mis mee. Ik denk dat ik het niet zo nauw nam met de afmetingen, ze zijn veel te breed. Ik had geen zin om ze aan te passen, dus dan maar veel te groot inzetten. De tas trok volledig scheef, dus gaf ik nog een extra stiksel zodat het ontstane hoekje niet meer te zien is.


Het is een apart geval, maar ze zal zeker wel gebruikt worden. Al was het allemaal uit koppigheid :)



Alleszins, een herkansing komt eraan!

1 opmerking:

  1. Hahahaa, maar ik vind 'm toch heel erg mooi geworden hoor! Volgens mij kan jij heel goed knippen en stikken om zo een mooi vallende tas te maken zonder de handleiding te lezen:) Dikke bravo!!

    BeantwoordenVerwijderen