Pagina's

zondag 10 maart 2013

voor wat, hoort wat

Iets krijgen is iets geven, niet waar?
Een collega ruimde haar kleerkast op en liet mij de mijne dan maar wat opvullen :). Zomaar dingen krijgen, daar heb ik het wat moeilijk mee. Maar neen, ze bleef koppig volhouden dat ze er niets voor moest hebben.. 
Alleen.. bleek ze wel nog een gordijn te hebben dat eigenlijk wel een behoorlijk stuk korter mocht. Een deal werd gesloten!

En dat "behoorlijk stuk korter" werd gebruikt voor een ovaal (brood)mandje :) (want iets weggooien dat misschien wel nog zou kunnen dienen, dat vind ik ook maar zonde)

 
Ze liet al eens vallen dat ze zot was van oranje en grijs. (uiteraard was het gordijn grijs:) )
Ik dook tussen mijn stofjes en tot mijn groot jolijt vond ik nog wat oranje stof!

Nu nog hopen dat zij het even geslaagd vind als ikzelf :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten