Pagina's

zondag 10 februari 2013

duo doek

Ondertussen gaan we nog steeds af en toe een circussen.
Een nieuwe uitdaging: duo doek, ofte met z'n twee in 1 doek gaan hangen.




Ideaal om jezelf meerdere keren tegen te komen. Pijn langs alle kanten! Je voeten geplet, een aanval op je onderrug, je armen worden uitgerokken,... Maar het blijft allemaal plezant hoor :)



Eerlijk gezegd dacht ik dat het simpelder was, maar het vraagt toch wel zeer veel kracht!!
Misschien mis ik gewoon de juiste technieken om alles wat minder pijnlijk uit te voeren.



Maar daar wordt aan gewerkt. Komende week gaan we ons onderdompelen in alles wat met duo en luchtacro te maken heeft..
Een weekje verlof waar we waarschijnlijk supervermoeid van zullen terugkomen..



Hopelijk leren we genoeg bij om nadien een showke in elkaar te kunnen steken!!

2 opmerkingen:

  1. Shana, grootste fan!10 februari 2013 om 19:55

    Ja wadde! Lijkt me inderdaad niet simpel! Ik zou het zeker en vast niet kunnen, maar dikke proficiat aan alle acrobaten daar! (en vooral aan Lies ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet maar durven. Het gedacht alleen al en ik krijg al kriebels.

    BeantwoordenVerwijderen