Pagina's

zaterdag 19 januari 2013

een dipje

Ok, ik geef het toe, ik heb last van een naaidipje.. Ideetjes genoeg, alleen lijkt te trip naar de bovenste verdieping zo ver en zo moeilijk.. Misschien heeft de koude er iets mee te maken, laat ons hopen!!

Desalniettemin blijven we wel bezig!
Met granny squares van hier. En ja, Jumare had gelijk. Het haken van de vierkantjes valt zeer goed mee, gaat vlot vooruit en dan komt het: al die draadjes wegstoppen! Een echt monnikenwerk!!!

En nog steeds de kerstballen e. Ik denk dat ik stilaan zal moeten toegeven dat het een verslaving geworden is..


Het projectje dat ik mezelf oplegde, dat van 40 kerstballen voor in het rusthuis kon rekenen op een groot succes, een zeer groot succes. Niet alleen bewoners vonden het super, ook collega's en familie vonden dat ik zeer fijn werk geleverd had :)
Dus toch wel nog even gemotiveerd om verder te blijven doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten