Pagina's

zaterdag 1 december 2012

hartjes

Een collega van me vroeg me ik haar kon helpen. Ze wil hartjes maken als versiering voor de trouw van een vriendin. "Er bestaat zo een mooie steek om die hartjes aan elkaar te naaien, maar ik weet niet meer hoe dat moet" 
De festonsteek (als ik me niet vergis van naam) En ja hoor, die ken ik wel :)

Samen met nog een andere collega kwamen de ideetjes naar boven. En de eerste collega zag het plots niet meer zitten: zo veel werk en zo weinig tijd!
Dus met z'n allen zetten we er onze schouders onder.

Zij nam de paarse hartjes voor haar rekening (de hele zaal moet versierd worden in gebroken wit en paars) 

 



  

 En ik de witte.


Ze wil een boom volhangen met deze hartjes, en dan nog slingers maken met hartjes in verschillende groottes..


Benieuwd naar het resultaat!
(en ondertussen ben ik opnieuw verlost van enkele restjes, jippie)

Hmm, de foto's zijn blijkbaar echt niet goed gelukt.. 


1 opmerking: