Pagina's

maandag 24 september 2012

brokje nostalgie

Op zolder op zoek naar iets geheel anders, en ik kwam dit tegen:

 Van lang voor ik naailessen nam.



Het is een kleedje dat ik maakte voor Aalst Carnaval. Elk jaar steeds hetzelfde liedje: twijfelen om te gaan maar ergens diep vanbinnen goed weten dat je er zondag zal staan. 

Dus elk jaar hetzelfde, eerst twijfelen of je iets nieuws zou maken, om toch elke keer weer te beslissen dat je niet hetzelfde kan aandoen als het jaar daarvoor.

Snel bedenken wat nog haalbaar is, welke stoffen je nog voorhanden hebt (desnoods nog snel wat stof gaan kopen) en dan aan de slag gaan.

Alleen ging het bij dit kleedje anders. Toen besloot ik pas zondagmorgen om iets nieuws te maken..


2 opmerkingen:

  1. eigenlijk vind ik het gewoon leuk kleedje en niet echt een carnavals kleedje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. carnaval? zeide gij zot??? (ja als ge naar aalst carnaval gaat wel zeker :-) )
    dat is gewoon veel te ferm, dat deed ik vroeger (omdat ik daar nu te oud voor ben) gewoon aan zenne
    zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen