Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

rokjesparade

En ik deed nog wat verder met Het Boek
Snel resultaat en draagbaar, wat moet een mens nog meer hebben. En door mezelf te verplichten om tijdens de maand juli rokjes te dragen, draag ik nu gemakkelijker een rokje..




Dus het werd een klokrokje.
Maar dit model valt wat tegen (toch voor mij), en ik zette de rits aan de verkeerde kant :s







 


Het volgende is een probeersel. Een kleine-meisjes-rokje met boordstof.


Weer geheel zonder patroon, en de zoom moet nog afgewerkt worden hier op de foto. 




Het volgende rokje was er weer eentje voor mezelf. Een plooirokje.
L maakte ooit een binneste-buiten broek (de averechte kant van de broek zit langs de buitenkant), en ik maakte een achterste-voren-rokje :) Ik knipte het achterpand met extra stof voor de plooi, alleen had ik veel te laat door dat het het achterpand was...

1 opmerking:

  1. Shana, grootste fan!11 november 2012 om 09:12

    Ik heb m'n eerste rokje van m'n lievelingsontwerpster gisteren geshowd aan de buitenwereld en heb ontzettend veel complimentjes gehad! Ik ben er zot van én verliefd op! Ik zou m'n hele kleerkast kunnen vullen met uw ontwerpen! *We want more* *we want more*! :)

    BeantwoordenVerwijderen