Pagina's

zaterdag 16 juni 2012

verwennerij

Af en toe moet je jezelf eens verwennen.
Ongeveer drie jaar geleden ging ik alleen wonen. Ik kreeg de naaimachine van mijn meter, waar ik ooit op leerde stikken. Een supermachine die zorgde voor men voorliefde voor Husqvarna. Maar.. De machine was meer bij men mama en men zus te vinden, dus ik vond dat ik mezelf eens mocht verwennen, en kocht een eigen machine. Uiteraard een Husqvarna.







Drie jaar later besloot ik te verhuizen, ik wou een eigen naaikamer. En ik vond dat het opnieuw tijd was om mezelf eens te verwennen. Dus ik kocht een andere overlockmachine. Mijn eerste bezorgde me veel te veel grijze haren. Hopelijk is dat nu voorbij, en kan ik naar hartelust overlocken :)
Deze keer geen Husavarna, deze werden me afgeraden (of toch in de prijsklasse waarin ik zocht)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten