Pagina's

woensdag 20 juni 2012

een truitje

En een overlock moet getest worden. Dus ik maakte hetzelfde truitje dat ooit voor de kleine S maakte, maar dan wat groter en voor kleine H.
Nog nooit had ik iets gemaakt zonder gebruik te maken van de naaimachine. Dus vond ik het eens tijd om ook dat te proberen. Alleen voor de sierstiksels had ik uiteraard mijn naaimachine nodig, maar het zou best zonder gekund hebben.

De stof had ik nog liggen, een overschotje van iets wat ik voor mezelf maakte en helemaal mislukte omdat ik weer eens eigenzinnig wou zijn.





Ik werkte de randen af met een rolzoom. En dit heeft me toch wel een grijs haar bezorgd. Ik deed alles zoals in de handleiding en toch wou het niet lukken. 

Na enkele uurtjes prutsen bleek uiteindelijk 1 draad niet helemaal goed te zitten, zodat de spanning eraf was. Zoveel geklungel voor 1 domme draad.



Maar verder is deze overlock wel goedgekeurd, en zoveel beter dan mijn vorige!!
:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten