Pagina's

donderdag 24 mei 2012

klein beetje zon

Ik heb een koertje, een zeer klein koertje, maar ik heb er toch eentje :)
En op dat koertje heb ik soms een klein beetje zon, een heel klein hoekje.
Maar ik ben niet groot, dus heb ik ook geen grote plek nodig om toch even met een boek van het kleine stukje zon te genieten.


En hoe doen we dat: we nemen de enige twee stoelen die je in huis hebt (heb ook een klein huisje dus geen plaats voor vele stoelen), je propt ze op het kleine stukje dat van de zon kan genieten, en we installeren ons met een boek in de zon :)



Plaats om mijn stikmachien buiten te zetten, is er jammer genoeg niet..

1 opmerking:

  1. Als je maar even kan genieten van de zon ;-). Ik zit op 2 hoog zonder terras en geniet op mijn vensterbank ook van de zon.

    BeantwoordenVerwijderen