Pagina's

zondag 19 februari 2012

een broek


Een hele tijd geleden (zo ongeveer een jaar) besloot ik van zelf broeken te gaan maken. Vol goeie moed begon ik aan de eerste twee. De ene is nog steeds niet afgewerkt, en het model is ook niet helemaal wat het zou moeten zijn.
De tweede werkte ik snelsnel af, waardoor de pijpen niet gelijk zijn en het geheel ook wat te kort was. Dat laatste probleem heb ik gelukkig kunnen oplossen, want voor 1 keer was ik slim genoeg om een grote zoom te gebruiken!


En een foto trekken brengt precies nog foutjes naar boven want blijkbaar staan de zakken ook niet helemaal gelijk..

Maar het project om broeken te maken zit nog volop in de lift, dus andere zullen zeker volgen.

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor de reactie op mijn blogje.
    patroon van mijn wikkeldekentje vond ik hier: http://www.kallou.fr/blog/les-moutons-presentent/
    er zijn nog hele mooie stpullen te vinden, ik kocht er ook een heel leuk patronenboek voor babytjes van.

    BeantwoordenVerwijderen