Pagina's

maandag 14 november 2011

stofjes

Zaterdag heb ik me laten rondleiden in Gent, tussen de verschillende stoffenwinkels, op zoek naar het geschikte stofje voor een turnpakje.
Het was me een ware verrassing!! Zoveel stofjes en sommige winkeltjes zeer goeiekoop (al moet je dan misschien wel inboeten op kwaliteit)


En ik heb stofjes gevonden die min of meer aan mijn eisen voldoen:



Ik ging zondag dan ook meteen aan de slag.
De rekbaarheid van de stof in de breedte is helemaal wat ik zocht, alleen in de lengte rekt het niet mee.. Gevolg: dit (nog niet afgewerkt) pakje is te klein.. 

Maar misschien kan ik er ooit iemand wel eens een plezier mee doen!

1 opmerking:

  1. leuuk. (:
    Via www.stoffenkraam.nl kun je ook velours of lycra stoffen kopen wat aan allebeide kanten rekt. Mischien idee?

    BeantwoordenVerwijderen